Städ och pluggdag - Tråkdag?

Ne usch, nu har jag städat nästan hela dagen känns det som. Det var verkligen riktigt stökigt i mitt rum  förr och garderoben var katastrof! Fast nu är mitt rum städad och fin igen, så det är skönt. Snart väntar plugg att göra, det har jag verkligen ingen lust med. Men för att klara av skolan så måste man ju... Fast först tar jag en paus och sitter framför datorn en stund. Den här dagen har inte varit någon vidare rolig dag, vädret var inte så lovande och ja, resten vet ni.
Menmen, det kan inte alltid vara roliga dagar. Nu ska jag inte fortsätta tråka ut er och trösta mig med lite Mmmarabou choklad, mums! Hoppas ni hade en roligare dag än jag.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0