Sämst på att uppdatera

Nu får ni ursäkta mig för den otroligt dåliga uppdatering, 8 dagar sist jag skrev min senaste inlägg. Inte bra... Jag har helt enkelt haft fullt upp, både med skolan och fritiden. Har därför inte haft orken att blogga, men här är jag:)
Nu har jag gått och blivit sjuk igen, endast två veckor emellan och jag blir förkyld - IGEN?
Så himla jobbig att vara snorig, torr i halsen och täppt i näsan... Usch, säger jag bara.
Men nu orkade jag inte bara ligga hemma och inte göra något, så att jag har bestämt mig för att baka en kladdkaka.


Är ganska sugen på en väldigt kladdig en, så att jag hittade en recept på internet som verkade bra. Den såg väldigt god ut, så det är alltid värt ett försök. Nu ska jag gå och baka den, blir den bra så kan jag tipsa om den till er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0