Fredag - härlig dag

Inga uppdateringar igår, för mycket plugg och ingen tid alls...

Dagen idag tycker jag har vart riktigt härligt, sån härlig sommarkänsla som gör mig på så bra humör! Efter skolan träffade jag syster och åkte ner till stan för att kolla runt lite. Jag fick med mig lite fina underkläder, kameran hittar jag inte så det blir ingen bild.
Kom hem nyligen och sen hamnade jag här.
Får se vad jag gör idag, förmodligen skulle jag träffa några vänner. Om jag nu inte stannar hemma, har filmmys och tjockar mig med godis istället, för jag är riktigt seg just nu:)
Imorgon ska jag iaf till sthlm, 23° har jag för mig att det skulle bli. Hur härligt är inte det? Sommaren närmar sig verkligen, hoppas vädret håller sig nu!

Nu ska jag iaf gå och äta lite, så att jag avrundar här.

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0