Första inlägget

Hej!
Jag vet inte hur många gånger jag har skaffat blogg och sen tagit bort den för att jag inte orkade att skriva mer. Men nu blev jag riktigt sugen på att börja skriva igen, så här är jag!

Kan väl börja berätta att jag idag bara har varit i skolan och när jag kom hem så frågade min mamma om jag ville hänga med till stan (inte sthlm) så då blev det så. Vi tittade runt lite här och var, sen var jag inne i Scorett också. Letar efter ett par snygga gladiator sandaler men istället så fick jag med mig ett par vita converse, som jag också har velat ha ett tag nu. Så mycket mer har det inte hänt idag, nu måste jag stressplugga eftersom att jag har två matteprov imorgon... Hjälp!


Vita converse 599:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0