Dålig uppdatering

Det har vart lite dålig uppdatering igår, igen. Hade inte så mycket tid till att blogga då jag var och besökte min syster som nyligen fött sitt barn, underbart söt unge! Och sen så har jag vart hos min andra syster och bara haft en liten filmkväll.

Jag vaknade för inte så länge sen, när det är helg så passar jag självklart på att sova lite längre eftersom att jag inte är någon morgonmänniska. Jag tror inte att jag kommer att göra så mycket idag, det blir nog lite plugg. Så att det blir en tråkig söndag. Känner att jag har lite ont i halsen också, inte så kul. Vill inte bli sjuk!
Menmen, nu ska jag iaf fixa frukost.

Detta beställde jag hem igår:

Jag har länge letat efter ett par snygga gladiator sandaler, så att jag hoppas att det passar och ser bra ut på mig. Annars är det bara och skicka tillbaks dem ;)











skobutiken.nu

Kommentarer
Postat av: J

tuuffa :D

2009-04-30 @ 06:42:54
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0